معرفی بخش جراحی

یکی از مهم ترین بخش ها در بیمارستان بخش جراحی هست که بعد از گذراندن تمامی بخش ها مثل داخلی، رادیولوژی و آزمایشگاه به بخش جراحی میرسیم. جراحی ها به چند دسته تقسیم میشوند: دسته اول جراحی های انتخابی هستند دسته دوم جراحی های اورژانسی هستند که کیس بلافاصله بعد از معاینه و تصمیم گیری وارد اتاق عمل میشود و دسته سوم هم جراحی هایی هستند که باید انجام شوند اما برای انجام شدنشون نیاز هست که تا چند روز کیس دارو مصرف کند تا در وضعیت ثابت قرار بگیرد.
اما لازمه یک جراحی خوب داشتن نیاز به وسایل به روز، تکنیک های به روز و امکانات به روز هست برای مثال یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین وسایل در اتاق عمل دستگاه بیهوشی استنشاقی هست که جدید ترین و بهترین نوع این دستگاه در اتاق عمل بیمارستان دکتر تقی پور مورد استفاده قرار می گیرد و یا دستگاه رادیولوژی CR که برای چک کردن درست قرار گرفتن پین و پلیت در بدن کیس میباشد. اما رعایت اصول استیریل هم یکی دیگر از مباحث مهم در بخش جراحی هست که عفونت بعد از عمل رو به حداقل میرساند و باعث میشود دوره ی بهبودی در بیمار به حداقل برسد که این اصول به طور متوالی در این بخش برای هر کیس رعایت میشود.
اما تیم جراحی بیمارستان دکتر تقی پور شامل بهترین متخصص ها در جراحی میباشند که این امر باعث شده بسیاری از جراحی های بروز در دنیا برای اولین بار در بخش خصوصی در ایران نیز در این بیمارستان انجام شود. تمامی مواردی که در متن بالا ذکر شد باعث شده تا بسیاری از صاحبین پت ها به ما اعتماد کامل پیدا کنند و روزانه بالای 10 جراحی در این بیمارستان انجام شود.