پانسیون حیوانات

پانسیون حیوانات خانگی

وقتی وارد پانسیون حیوانات می شوید با اولین چیزی که روبه رو خواهید بود بهداشت محیط و تمیز بودن پانسیون است چراکه با رعایت بهداشت از انتقال بسیاری از بیماری ها جلوگیری شده و محیط برای نگهداری حیوانات محیا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به اجبار چند ساعت و یا حتی چند روز، حیوان خانگی خود را تنها بگذارید و نمی‌توانید او را با خود همراه کنید.

شاید به ذهنتان رسیده که حیوان خود را برای چند روزی به دوست و فامیل بسپارید تا تنها نباشد، اما نگه داری از حیوانات خانگی نه تنها عشق و علاقه می‌خواهد بلکه در مواردی به تخصص هم نیاز است چراکه حیوان از صاحب خود دور شده و ممکن است تغییر رفتار بدهد، در این مواقع پانسیون حیوانات خانگی به کمک شما آمده و از حیوان دلبندتان نگه داری می‌کند.

 

بهداشت محیط

وقتی وارد پانسیون حیوانات می‌شوید با اولین چیزی که رو به رو خواهید بود بهداشت محیط و تمیز بودن پانسیون است چراکه با رعایت بهداشت از انتقال بسیاری از بیماری ها جلوگیری شده و محیط برای نگهداری حیوانات محیا می‌شود.

همچنین برای جلوگیری از سرایت بیماری به حیوانات، داشتن شناسنامه برای پذیرش حیوانات ضروری بوده تا از وضعیت واکسیناسیون حیوان مطلع شویم در غیراین صورت هیچ حیوانی پذیرش نخواهد شد.

 

عادت غذایی

اگر حیوان شما دارای عادت غذایی خاصی باشد، برای مثال اگر فقط غذای پخته شده می‌خورد یا فقط از غذاهای تر استفاده می‌کند، می‌توانید با در میان گذاشتن این مسئله به پرسنل پانسیون از این مسئله اطمینان حاصل کنید که طبق عادت غذایی به حیوان غذا داده می‌شود.

 

سرگرمی

ما برای حیوان ارزش زیادی قائل هستیم به گونه‌ای که با مشخص کردن ساعت بازی در طول روز، حیوان را سرگرم کرده و حیوانات به هیچ عنوان با محیطی خشک و سرد رو به رو نخواهند بود. همچنین اگر حیوانتان وسایل بازی دارد که خود را با آن‌ها سرگرم می‌کند و یا به وسایل بازی خود عادت کرده، می‌توانید وسایل بازی حیوان خود را نیز همراه داشته باشید و به پرسنل پانسیون حیوانات تحویل دهید.

 

پانسیون شبانه روزی

پانسیون حیوانات خانگی به صورت شبانه روزی فعالیت دارد تا در هر زمانی از شبانه روز بتوانید با ارسال عکس و فیلمی که پرسنل برایتان ارسال می‌کنند از حال حیوان خود باخبر باشید.

برای استفاده از پانسیون حیوانات می‌توانید با شماره های درج شده، تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید، همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که رضایت مراجعه کنندگان اهمیت فراوانی دارد و می‌کوشیم تا خدمات را با بهترین کیفیت ارائه کنیم.

 

شماره تماس: ۲۲۳۸۴۸۰۰

صفحه اینستاگرام: dr.taghipour.pethospital@

خانه تماسلوکیشنپرونده