پانسیون سگ

پانسیون سگ

در بسیاری از موارد ممکن است که صاحبان حیوانات خانگی برای مدت زمان کوتاهی، امکان نگهداری و یا همراه کردن آن‌ها با خود را ندارند به همین دلیل استفاده از پانسیون سگ می‌تواند در این موارد بسیار کاربردی باشد.

مسافرت یکی از متداول‌ترین شرایطی است که صاحبان حیوانات، نمی‌توانند آن‌ها را با خود به سفر ببرند و از طرفی تنها گذاشتن آن‌ها برای چندین روز می‌تواند مشکل ساز شود. به همین دلیل استفاده از پانسیون حیوانات برای این افراد ضروری است.

 

ویژگی‌های پانسیون سگ

تنهایی

احساساتی بودن یکی از خصوصیات سگ ها محسوب می‌شود، آن‌ها دوست دارند بازی کنند و در معرض دید باشند، اگر چند روز یا چند ساعت به طور مکرر در روزهای مختلف تنها باشند دچار مشکلاتی می‌شوند که این موضوع، باعث آسیب به سلامتی آن‌ها می‌شود.

پس در انتخاب پانسیون سگ به این نکته توجه داشته باشید که پانسیون مدنظر باید شرایطی را برای حیوان محیا کند که سگ احساس تنهایی نداشته باشد.

 

غذا

اگر حیوان شما دارای رژیم غذایی است و از غذاهای خاصی مصرف می‌کند و یا نسبت به غذاهایی حساسیت دارد باید این مسئله را زمان تحویل سگ به مجموعه مدنظر به پرسنل و مسئول مجموعه اطلاع بدهید و نسبت به اجرای درست آن اطمینان حاصل کنید تا سگ دچار مشکل نشود.

 

بازی

همان ‌طور که گفته شد سگ ها نیاز دارند تا زمانی در روز را مشغول بازی و پیاده روی باشند، توجه داشته باشید که پانسیون مدنظرتان فضای کافی برای رعایت این مسئله را داشته باشد و یا از برنامه‌ای که برای پیاده روی و بازی در پانسیون سگ دارند، مطلع شوید.

 

جداسازی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان انتخاب پانسیون باید به آن توجه داشته باشید جداسازی حیوانات است، برای مثال سگ خانگی شما نباید با سگ های شکاری یا سگ های نگهبان در یک اتاق نگه داری شوند چون شیوه نگه داری هر یک از این سگ ها متفاوت بوده و ممکن است به روحیه حیوان آسیب جدی وارد شود، پس از شیوه نگه داری انواع سگ ها اطمینان حاصل کنید.

 

شبانه روزی

پانسیون‌ های شبانه روزی که به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی صاحبان سگ هستند و حتی در شیفت شب هم از افرادی با تجربه در پانسیون استفاده می‌کنند می‌توانند انتخابی مناسب باشند چراکه این اطمینان خاطر وجود دارد که در طول شبانه روز بتوانید از حال حیوان خود در پانسیون سگ مطلع شوید.

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی دکتر تقی پور، به صورت شبانه روزی آماده خدمت به شما همراهان عزیز است.

 

Dog boarding

شرایط سلامتی

برای نگهداری از حیوان دلبندتان از مجموعه‌ای استفاده کنید که برای پذیرش از شما شناسنامه بخواهند، شاید خیلی از صاحبان حیوانات به این امر واقف نباشند که اگر پانسیون، حیوان را بدون شناسنامه پذیرش نماید یعنی از شرایط سلامتی حیوان اعم از تزریق واکسن‌ها اطلاعی نخواهد داشت.

درنتیجه این امکان وجود دارد که بیماری حیوانات در محیط پانسیون به حیوانات دیگر سرایت کند پس پانسیونی که برای پذیرش شناسنامه می‌خواهد به‌مراتب قابل اطمینان تر از پانسیون های دیگر است.

 

عکس و فیلم

شاید شرایط به گونه‌ای باشد که شما زمان این را نداشته باشید که هر روز به پانسیون مراجعه کنید و نسبت به احوالات حیوان خود مطلع شوید. در این مواقع باید از پرسنل بخواهید که با ارسال عکس و فیلم شما را از شرایط نگه داری و احوالات سگ مطلع کند. به طبع برای انتخاب پانسیون سگ این نکته بسیار مهم است که عکس و فیلم باکیفیت بالا ارسال شود.

 

هزینه پانسیون سگ

هزینه پانسیون سگ بر اساس عوامل مختلف و شرایط نگهداری از حیوانات مختلف است به همین دلیل برای استعلام دقیق هزینه‌ها، می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

 

رضایت صاحبان سگ

همیشه در هر مجموعه‌ای رضایت مشتریان برای انتخاب همکاری یا استفاده از آن مجموعه مهم است و باعث می‌شود تا با خیال راحت به آن مجموعه اعتماد کنیم، این امر در پانسیون سگ هم برقرار است و به‌راحتی می‌توانید بررسی نمایید که آیا صاحبان سگ که حیوان خود را به پانسیون مدنظر سپرده‌اند رضایت دارند یا خیر.

به طور کلی برای این که حیوان را به پانسیون مورد نظر بسپارید حتما حضوری این کار را انجام دهید تا از نزدیک بهداشت محیط، رفتار پرسنل، فضای موجود در پانسیون و مواردی از این قبیل را بررسی کنید.

 

شماره تماس: ۲۲۳۸۴۸۰۰

صفحه اینستاگرام: dr.taghipour.pethospital@

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *